Subject: Statistika päring e-arved
From: "Kaja Kadak" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Sirje Pulk" <[email-masked]>,Aet Külasalu <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 16:09:38 +0300

Tere

Meil oleks seoses e-arvete teemalise VTK kirjutamisega vaja statistikat
äriregistrist.

Sooviksime teada, kui paljud ettevõtted on märkinud E-äriregistris
ettevõtte registrikaardile juurde märke, et võtavad vastu e-arveid.

Sooviksime saada võimalusel % või siis võite anda ka kõikide ettevõtete
arvu ja märke teinud ettevõtete arvu.

Oleksime samuti huvitatud ka laiemast statistikast näiteks:

*	käibemaksukohuslaste märge ja e-arve märge
*	Käibegruppide lõikes e-arve märge

Palun suunake kiri õigele osakonnale. Sooviksime vastust kirjale hiljemalt
05.08.2024

Lugupidamisega

 <http://www.fin.ee/>  <http://>

Kaja Kadak

peaspetsialist | Maksu- ja tollipoliitika osakond

58845549 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn | www.fin.ee